tout sur......
-
Topic author
la , il y a de tout sur tout a voir sans moderation un site tres complet
le F16
meme l'armement y est detaille avec explication et photo
le F16
meme l'armement y est detaille avec explication et photo
-
Topic author
-
Topic author
These various sacrifices were rationalized by the belief that visual dogfighting was obsolete, and that in the supersonic age, air combat would be fought beyond visual range (BVR) using radar-guided missiles. This concept failed in Vietnam for two reasons: First, radar could detect and track aircraft but not identify them. Operating beyond visual range created an unacceptable risk of shooting down one's own aircraft. Pilots were therefore required to close to visually identify the target before shooting; this eliminated the theoretical range advantage of radar-guided missiles. Second, the performance of the Sparrow radar-guided missile in Vietnam was poor, generally yielding less than 10% kill per shot.
nous avons ici la preuve que sur notre falcon, on parlait de bugs radar alors que dans la realite?!... :jumpy: :P
-
- Grand Manitou
OUhhhhhhhhhhhhhhhhhh que c est vieux ce link
tres bon site deja connu![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
tres bon site deja connu
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
Moniteur F/A-18C à l AVM http://avm-fr.com/
Amd 3700x - 64 go DDR 4 3200 -Asus Tuf x570 gaming wifi - RTX 4080 16 go - SSD : 1 to NVME ( OS + simus) + 1ssd 500 GO Mx 500 simus + 1 SSD 256 GO (games) + 5 To HD(s)+ TM Warthog + Grip F/A18 - Track IR 5 - Pallo TPR - Deskpit 2 MFD+ICP +Oculus tift
![Image](http://www.checksix-fr.com/wp-content/uploads/2015/12/signature_GhostRiderL.png)
-
- Webmaster
Effectivement, fas.org est un incontournable et une référence sur le net, pour obtenir les caractéristiques de tout un tas de systèmes ![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
-
Topic author
![Rolleyes :rolleyes:](./images/smilies/rolleyes.gif)
rien dit du tout ... quoi que moi je ne connaissais pas... :P et peut etre pas le seul non plus??
![Rolleyes :rolleyes:](./images/smilies/rolleyes.gif)
c'est en faisant des recherches sur le projet falcon que je suis tombe dessus par le biai d'un site
![Blushing :blushing:](./images/smilies/blushing.gif)
-
- Webmaster
-
Topic author
-
bah moi je connaissais pas donc , merci
Sv snake
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Sv snake
I7 9700K - 32 Go RAM - Zotac RTX 3080 Trinity OC 10 GB - Thrustmaster TPR - HP Reverb G2 - Hotas warthog n°918
"Tant que l'on n'a pas tout donné, on n'a rien donné." Georges Guynemer
-
Topic author
:lol: merci tu me sauve chui pas le seul alors :lol: :lol:Originally posted by SV_snake@27 Jun 2005, 15:53
bah moi je connaissais pas donc , merci![]()
Sv snake
-
Originally posted by Jag FFW08@27 Jun 2005, 17:26
:lol: merci tu me sauve chui pas le seul alors :lol: :lol:
![:us:](http://cdn.jsdelivr.net/emojione/assets/3.1/png/64/1f1fa-1f1f8.png)
![Jerry :jerry:](./images/smilies/jerry.gif)
SV snake
I7 9700K - 32 Go RAM - Zotac RTX 3080 Trinity OC 10 GB - Thrustmaster TPR - HP Reverb G2 - Hotas warthog n°918