Patch BETA 4 dispo
Patch BETA 4 dispo
#1dispo en patch et Torrent seulement pour l instant
http://www.digitalcombatsimulator.com/i ... 64&lang=en
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- Pilote Philanthrope
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#4
colllll ya que de nouvous cette foit de puis il2 puis a10c
mais je ci pas au elle va a10 c :huh:ver patch 5 ? 6 ? 7 ? 8 ? 9 et dernier 10
final
merci
mais je ci pas au elle va a10 c :huh:ver patch 5 ? 6 ? 7 ? 8 ? 9 et dernier 10
final
merci
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#5
Pour l'instant c'est le torrent le plus rapide.
C'est presque mon cadeau de noel le plus interessant... :exit:
Des infos de la part de Wags:
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=63967
C'est presque mon cadeau de noel le plus interessant... :exit:
Des infos de la part de Wags:
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=63967
Intel I7 8700K / RTX 3080 / 32Go DDR4 PC21300 G.Skill Ripjaws V / MSI Z370 Gaming Pro Carbon / Cooler Master Silent Pro Gold - 1000W / Noctua NH-D14 / Acer XB270HUDbmiprz 27" G-synch 144Hz / SSD Samsung 860EVO 250Go + 1To / Cooler Master HAF X / Warthog+VPC WarBRD / Thrustmaster TPR / Track-IR v5 / Windows 11 64bits.
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#6
Je confirme .... J'ai une moyenne de 950 ==> 1000 ko/s sur utorrent (reglage perso j'ai pas essaye plus haut )
Estimation +/- 20 min et cest plié :king:lol:exit:
Merry Christmas & Happy News Year to all !!!
Estimation +/- 20 min et cest plié :king:lol:exit:
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#8
thanks ca poutre grave en vitesse sur le torrent!!!
i7 14700k / Arctic Liquid Freezer III 420 / ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI II / MSI 4080 Super GAMING X SLIM/ 64Go / m.2 Corsair MP700 pro / TM Warthog + TPR / G29 / TIR 5 / etc, etc, etc...
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#9
Hehehe
Idem pour la version "complete"
Il faut compte +/1 h30 a la meme vitesse (normal ==> + lourd)
Idem pour la version "complete"
Il faut compte +/1 h30 a la meme vitesse (normal ==> + lourd)
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#10
Comme il n'y a pas encore le change log voici les premières choses que j'ai pu constater en bien ou mal:
_la texture du relief est revenu dans l'editeur de mission.
_les vitesses et altitudes dans l'editeur sont maintenant en knots et feet (c'est mieu pour un A-10 ^^)
_on peut regler la vitesse et l'altitude de la fonction avancé "Orbit".
_mettre la tache "nothing" provoque un message d'erreur.
_le menu du haut de l'editeur bug (les boutons fonctionnent quand ils veulent...)
_une nouvelle résolution en 256 pour l'affiche TGP/Mav est disponible.
_la camera IR du TGP permet d'identifier les cibles aussi bien qu'avec la camera optique.
_le canon semble maintenant plus efficace: testé sur un T-55 et il fait boom alors qu'en beta3 pas moyen.
_comme indiqué par Wags les CBU sont tellement en WIP que d'appuyé sur le bouton de tir fait planté le jeu, on va donc les laisser tranquile pour le momment.
_L'ILS a l'air beaucoup plus stable, du moins pour le localizer, le glide est encore assé tendu du slip...
_Le ravito en vol fonctionne bien au premier contacte avec la perche, mais une fois décroché ùême s'il vous la remet bien dans le pif, il ne repond plus "contact" et ne délivre plus de carburant.
_les véhicules ont effectivement retrouvé plusieurs niveaux de LOD.
_la version 64bits fonctionne avec le Track-IR même si celui à un problème avec ses commandes de touches dans sa version 5.1beta2 (pour une fois ça ne vient pas d'ED ^^).
Voilà pour mon premier test de la nuit dernière.
_la texture du relief est revenu dans l'editeur de mission.
_les vitesses et altitudes dans l'editeur sont maintenant en knots et feet (c'est mieu pour un A-10 ^^)
_on peut regler la vitesse et l'altitude de la fonction avancé "Orbit".
_mettre la tache "nothing" provoque un message d'erreur.
_le menu du haut de l'editeur bug (les boutons fonctionnent quand ils veulent...)
_une nouvelle résolution en 256 pour l'affiche TGP/Mav est disponible.
_la camera IR du TGP permet d'identifier les cibles aussi bien qu'avec la camera optique.
_le canon semble maintenant plus efficace: testé sur un T-55 et il fait boom alors qu'en beta3 pas moyen.
_comme indiqué par Wags les CBU sont tellement en WIP que d'appuyé sur le bouton de tir fait planté le jeu, on va donc les laisser tranquile pour le momment.
_L'ILS a l'air beaucoup plus stable, du moins pour le localizer, le glide est encore assé tendu du slip...
_Le ravito en vol fonctionne bien au premier contacte avec la perche, mais une fois décroché ùême s'il vous la remet bien dans le pif, il ne repond plus "contact" et ne délivre plus de carburant.
_les véhicules ont effectivement retrouvé plusieurs niveaux de LOD.
_la version 64bits fonctionne avec le Track-IR même si celui à un problème avec ses commandes de touches dans sa version 5.1beta2 (pour une fois ça ne vient pas d'ED ^^).
Voilà pour mon premier test de la nuit dernière.
Intel I7 8700K / RTX 3080 / 32Go DDR4 PC21300 G.Skill Ripjaws V / MSI Z370 Gaming Pro Carbon / Cooler Master Silent Pro Gold - 1000W / Noctua NH-D14 / Acer XB270HUDbmiprz 27" G-synch 144Hz / SSD Samsung 860EVO 250Go + 1To / Cooler Master HAF X / Warthog+VPC WarBRD / Thrustmaster TPR / Track-IR v5 / Windows 11 64bits.
#11
merci diditopgun
y a qd meme un 1er jet de log de Matt Wagner qui vient du thread sur le forum de la beta :
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=63967
''Some other notes:
1- Performance improvement for beta 4 was that all units now have Levels Of Detail (LOD). In later betas we'll optimize other areas, particularly effects and EDM models that are having a big, negative impact. However, some things will always hurt frame rate like TGP / Mav video (have to render the game a 2nd or 3rd time!) or viewing high poly objects (like A-10C, F-15, etc.) up close. No way around that.
2- We know that there are cluster bomb issues and they are still being worked on. We've had to redo much of this code to support new features like HOF and this has resulted in a buggy weapon... for now.
3- When you run the game for the first time, you will likely have a long (4-15 min) white screen while the shaders are compiling. The game has not crashed.
4- We hope to have a change log soon.
5- We hope to have a quick beta 5 available before the end of the year.
6- If you have a font problem in the GUI, disable AA in your graphics card properties.
7- Some of our testers have reported installer issues. If you encounter this, we apologize and ask that you wait for beta 5.
8- To confirm beta version, please check file dates in your A-10C dir. The GUI indication is not correct.''
y a qd meme un 1er jet de log de Matt Wagner qui vient du thread sur le forum de la beta :
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=63967
''Some other notes:
1- Performance improvement for beta 4 was that all units now have Levels Of Detail (LOD). In later betas we'll optimize other areas, particularly effects and EDM models that are having a big, negative impact. However, some things will always hurt frame rate like TGP / Mav video (have to render the game a 2nd or 3rd time!) or viewing high poly objects (like A-10C, F-15, etc.) up close. No way around that.
2- We know that there are cluster bomb issues and they are still being worked on. We've had to redo much of this code to support new features like HOF and this has resulted in a buggy weapon... for now.
3- When you run the game for the first time, you will likely have a long (4-15 min) white screen while the shaders are compiling. The game has not crashed.
4- We hope to have a change log soon.
5- We hope to have a quick beta 5 available before the end of the year.
6- If you have a font problem in the GUI, disable AA in your graphics card properties.
7- Some of our testers have reported installer issues. If you encounter this, we apologize and ask that you wait for beta 5.
8- To confirm beta version, please check file dates in your A-10C dir. The GUI indication is not correct.''
#12
visiblement y a des problemes avec le multiplayer et la BETA4.
personne (moi y compris :( ) n arrive a se connecter au server en beta4..... Invalid Key/Password
plusieurs sujet ici :
http://forums.eagle.ru/forumdisplay.php?f=128
si quelqu un a une solution ....
personne (moi y compris :( ) n arrive a se connecter au server en beta4..... Invalid Key/Password
plusieurs sujet ici :
http://forums.eagle.ru/forumdisplay.php?f=128
si quelqu un a une solution ....
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- Pilote Philanthrope
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#13
Ah... faut que je teste ça, pas glop si le MP marche pas.
Intel I7 8700K / RTX 3080 / 32Go DDR4 PC21300 G.Skill Ripjaws V / MSI Z370 Gaming Pro Carbon / Cooler Master Silent Pro Gold - 1000W / Noctua NH-D14 / Acer XB270HUDbmiprz 27" G-synch 144Hz / SSD Samsung 860EVO 250Go + 1To / Cooler Master HAF X / Warthog+VPC WarBRD / Thrustmaster TPR / Track-IR v5 / Windows 11 64bits.
#14
le log officiel :
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=64011
Dear simmers, ladies and gentlemen,
Here is short changelog of A-10C: OpenBeta 4, I tried to show the main changes. Sorry for some delay - Christmas Our testers, my colleagues and me can answer on your questions.
MISSION EDITOR
- Saving mission does not remove briefing picture. Also corrected saving/deleting of triggered sounds in missions.
- Waypoints altitude AGL now is ajdusted to ground elevation level.
- New (DX) GUI: drop-down lists are aligned correct.
- Added and corrected some aircraft skins.
- Repaired error when selecting Triggered Actions task Orbit
- Pilot callsign now saved in Logbook.
GRAPHICS
- Some tuning of fog
- Neustrashimyi and Zvezdnyi get additional LODs.
- A-10C: Added visualization of internal canopy texture on external view.
- A-10C cockpit: Canopy reflection texture is not seen through seat.
- Shader issue fixed after switching helicopters (F2)
- HDR adjusted
- Too dark mountains at the far distanse are fixed.
AIRFIELDS
- Lights and sighns on taxi- and runways in Vaziani and Beslan are adjusted
- Landing spotlights on airfields light the correct place on runway
- Kutaisi: Taxiway end (to the maintenance aresa) is fixed
- Taxiways on some fields (height of surface) are corrected
- Player can contact tower again after landing to rearm and refuel on homebase.
- Z-fighting of field textures is corrected
AVIONICS AND WEAPONS
- Game crash when delivering CBU-87 or CBU97 is fixed
- Smokegenerators are working now (but some issues with DSMS remain and perhaps smoke colour on cockpit view and external view are incorrect (white), it's known and will be fixed soon)
- Cocpit hints - fixed some mistakes and misprints
- Position of RWR symbols on display is fixed
- Speed changes of aircraft after Sidewinder launch are fixed
- Autostart script and input command for A-10C cold start are added
- SAS switches now can be turned ON and OFF separately (our avionics specialists have studied original docs and decided to do it)
- A-10C cockpit. Main landing gears lights work correctly.
- Crash after dropping MK82\82AIR using changed profile in CCRP mode is fixed.
- Crash on missile fall into water is fixed.
MULTIPLAYER
- Client's engines do not stop after respawning
- MP - key input fixed (some keys didn't work after first run of multiplayer)
- Crash in Multiplayer after SA-11 Buk Search Radar is killed fixed
- Client's weather will change in new MP mission (i.e. client's weather is shown correctly)
PERFORMANCE AND OTHER
- FPS are improved due to code optimization, adding and adjusting of LODs. Work in process.
- Takeoff event now is written in debriefieg log even if the airfield is captured by enemy.
- Triggered sounds in quick start missions are fixed
- Logbook: first mission of campaign is fixed
- ALT-TAB does not cause a crash
- F-15 or C-130 do not prevent ALT-TAB
- Many commands to joystick are added
- Ground position of static Mi-26 is adjusted
- LODs of some ground and air units are added
AI
- AI wingmen are able to get airborne faster than player - some fixes.
- Ka-50 can attack ground targets by cannon
- Fixed self-destruction of Bradley's ATGM
- SAM do not engage now targets outside their WEZ
- HAI and PAI fly correctly on their circular orbits
Some important fixes (in multiplayer, Mission Editor etc. etc. ) are not included in Beta 4 because not yet tested, but we hope you will see them soon.
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=64011
Dear simmers, ladies and gentlemen,
Here is short changelog of A-10C: OpenBeta 4, I tried to show the main changes. Sorry for some delay - Christmas Our testers, my colleagues and me can answer on your questions.
MISSION EDITOR
- Saving mission does not remove briefing picture. Also corrected saving/deleting of triggered sounds in missions.
- Waypoints altitude AGL now is ajdusted to ground elevation level.
- New (DX) GUI: drop-down lists are aligned correct.
- Added and corrected some aircraft skins.
- Repaired error when selecting Triggered Actions task Orbit
- Pilot callsign now saved in Logbook.
GRAPHICS
- Some tuning of fog
- Neustrashimyi and Zvezdnyi get additional LODs.
- A-10C: Added visualization of internal canopy texture on external view.
- A-10C cockpit: Canopy reflection texture is not seen through seat.
- Shader issue fixed after switching helicopters (F2)
- HDR adjusted
- Too dark mountains at the far distanse are fixed.
AIRFIELDS
- Lights and sighns on taxi- and runways in Vaziani and Beslan are adjusted
- Landing spotlights on airfields light the correct place on runway
- Kutaisi: Taxiway end (to the maintenance aresa) is fixed
- Taxiways on some fields (height of surface) are corrected
- Player can contact tower again after landing to rearm and refuel on homebase.
- Z-fighting of field textures is corrected
AVIONICS AND WEAPONS
- Game crash when delivering CBU-87 or CBU97 is fixed
- Smokegenerators are working now (but some issues with DSMS remain and perhaps smoke colour on cockpit view and external view are incorrect (white), it's known and will be fixed soon)
- Cocpit hints - fixed some mistakes and misprints
- Position of RWR symbols on display is fixed
- Speed changes of aircraft after Sidewinder launch are fixed
- Autostart script and input command for A-10C cold start are added
- SAS switches now can be turned ON and OFF separately (our avionics specialists have studied original docs and decided to do it)
- A-10C cockpit. Main landing gears lights work correctly.
- Crash after dropping MK82\82AIR using changed profile in CCRP mode is fixed.
- Crash on missile fall into water is fixed.
MULTIPLAYER
- Client's engines do not stop after respawning
- MP - key input fixed (some keys didn't work after first run of multiplayer)
- Crash in Multiplayer after SA-11 Buk Search Radar is killed fixed
- Client's weather will change in new MP mission (i.e. client's weather is shown correctly)
PERFORMANCE AND OTHER
- FPS are improved due to code optimization, adding and adjusting of LODs. Work in process.
- Takeoff event now is written in debriefieg log even if the airfield is captured by enemy.
- Triggered sounds in quick start missions are fixed
- Logbook: first mission of campaign is fixed
- ALT-TAB does not cause a crash
- F-15 or C-130 do not prevent ALT-TAB
- Many commands to joystick are added
- Ground position of static Mi-26 is adjusted
- LODs of some ground and air units are added
AI
- AI wingmen are able to get airborne faster than player - some fixes.
- Ka-50 can attack ground targets by cannon
- Fixed self-destruction of Bradley's ATGM
- SAM do not engage now targets outside their WEZ
- HAI and PAI fly correctly on their circular orbits
Some important fixes (in multiplayer, Mission Editor etc. etc. ) are not included in Beta 4 because not yet tested, but we hope you will see them soon.
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- Pilote Philanthrope
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#15
Euh.... ou pas ! C'est plutôt l'inverse, ça crashé pas avant et maintenant oui...- Game crash when delivering CBU-87 or CBU97 is fixed
Intel I7 8700K / RTX 3080 / 32Go DDR4 PC21300 G.Skill Ripjaws V / MSI Z370 Gaming Pro Carbon / Cooler Master Silent Pro Gold - 1000W / Noctua NH-D14 / Acer XB270HUDbmiprz 27" G-synch 144Hz / SSD Samsung 860EVO 250Go + 1To / Cooler Master HAF X / Warthog+VPC WarBRD / Thrustmaster TPR / Track-IR v5 / Windows 11 64bits.
#16
Apparemment problème de log en MP... Et ici quelques soucis avec l'interface en général qui bloque pas mal.
..., si nous devions laisser en vain nos os blanchis sur les pistes du désert,alors, que l'on prenne garde à la colère des Légions.
#17
Idem ....diditopgun a écrit :Euh.... ou pas ! C'est plutôt l'inverse, ça crashé pas avant et maintenant oui...
http://www.checksix-forums.com/showthread.php?t=165740
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- As du Manche
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#18
Question.. je peux enfin profiter de A-10 avec le nouveau PC.. je suis sur la première beta.. dois-je toute les réinstaller une a une, ou juste la 4, si elle comprend tout ?
Merci d'avance !
Merci d'avance !
1 Asus Z390-H - SSD M.2 EVO 970 - Intel I9 9900k@5.0ghz - 32gb DDR4 4000 - ZOTAC 2080ti AMP Extreme Core - Cougar FSSB + Cougar NN_Dan + HOTAS Warthog - Thrustmaster TPR Pedals - Track IR5
2 Asus Maximus VII Ranger - Intel I7 4970k@4.4Ghz - 16Gb Kingston fury - Asus 1080ti Strix OC
3 Asus Rampage III - Intel I7 950@3.33ghz - 6gb DDR3 Kingston - MSI GTX 970 4G - Track IR3 Pro VE
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3 Asus Rampage III - Intel I7 950@3.33ghz - 6gb DDR3 Kingston - MSI GTX 970 4G - Track IR3 Pro VE
#19
Tu dois faire toutes les mises a jour dans l'ordre a partir de la bêta 1 si c'est celle que tu as installé ou télécharger directement la bêta 4 complète , c'est au choix
-
- As du Manche
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#20
vu ma connection, je referais les 4 mises à jours...
merci
merci
1 Asus Z390-H - SSD M.2 EVO 970 - Intel I9 9900k@5.0ghz - 32gb DDR4 4000 - ZOTAC 2080ti AMP Extreme Core - Cougar FSSB + Cougar NN_Dan + HOTAS Warthog - Thrustmaster TPR Pedals - Track IR5
2 Asus Maximus VII Ranger - Intel I7 4970k@4.4Ghz - 16Gb Kingston fury - Asus 1080ti Strix OC
3 Asus Rampage III - Intel I7 950@3.33ghz - 6gb DDR3 Kingston - MSI GTX 970 4G - Track IR3 Pro VE
2 Asus Maximus VII Ranger - Intel I7 4970k@4.4Ghz - 16Gb Kingston fury - Asus 1080ti Strix OC
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-
- As du Manche
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- Inscription : 18 août 2001
#21
Au fait, un lien pour les patchs beta 2 et beta 3 ???
sur le site de DCS y a que le torrent de la beta 4...
sur le site de DCS y a que le torrent de la beta 4...
1 Asus Z390-H - SSD M.2 EVO 970 - Intel I9 9900k@5.0ghz - 32gb DDR4 4000 - ZOTAC 2080ti AMP Extreme Core - Cougar FSSB + Cougar NN_Dan + HOTAS Warthog - Thrustmaster TPR Pedals - Track IR5
2 Asus Maximus VII Ranger - Intel I7 4970k@4.4Ghz - 16Gb Kingston fury - Asus 1080ti Strix OC
3 Asus Rampage III - Intel I7 950@3.33ghz - 6gb DDR3 Kingston - MSI GTX 970 4G - Track IR3 Pro VE
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#22
il ne faut pas te logger pour acceder aux patchs :
http://www.digitalcombatsimulator.com/i ... ts&lang=en
http://www.digitalcombatsimulator.com/i ... ts&lang=en
#23
Merlin (FZG_Immel) a écrit :Au fait, un lien pour les patchs beta 2 et beta 3 ???
sur le site de DCS y a que le torrent de la beta 4...
je crois qu'ils supprime les liens et les torrents des autres patch beta à partir du moment ou ils font la mise à jour du gros fichier
donc en gros tu dois retélécharger le fichier complet d'environ 4G (qui est en fait un mix beta 1,2,3) puis DL le patch beta 4
ED quoi
Atterrissage de colonel : atterrissage de quiche molle en plusieurs rebondissements. Les pilotes ont la fâcheuse habitude de se moquer de leurs supérieurs, qui, dit-on, se poseraient comme des veaux plus leur grade est élevé...
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- Pilote Philanthrope
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#24
Euh... le gros fichier complet contient la beta4 pas besoin de repatcher par dessus. Non ?
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- Pilote Philanthrope
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#25
Correction dans le change log pour les CBUs:
- (sorry, I'm hurried, CBU-87 or CBU97 are fixed in internal build but not included into Beta 4)
Intel I7 8700K / RTX 3080 / 32Go DDR4 PC21300 G.Skill Ripjaws V / MSI Z370 Gaming Pro Carbon / Cooler Master Silent Pro Gold - 1000W / Noctua NH-D14 / Acer XB270HUDbmiprz 27" G-synch 144Hz / SSD Samsung 860EVO 250Go + 1To / Cooler Master HAF X / Warthog+VPC WarBRD / Thrustmaster TPR / Track-IR v5 / Windows 11 64bits.