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Publié : lun. juin 14, 2004 1:11 pm
par BenBen
Publié : lun. juin 14, 2004 1:18 pm
par Jallie
oui , je l'ai lu ....plein de bonnes choses en perspective avec FF3 et l'ATO.
merci BenBen
après les nouvelles armes ....les nouveaux avions
voilà le nouveau ATO avec des possibilité accrues...
Publié : lun. juin 14, 2004 1:29 pm
par Cougar FFW04
Nice work :D :D
Thanks
Publié : lun. juin 14, 2004 2:12 pm
par amraam
Donc si je resume: de nouveaux avions, un nouvel ATO, une instalation simplifié car moins de patch.....que demande le peuple :D
Amraam.
Publié : lun. juin 14, 2004 4:43 pm
par Bolo
Thanks!!
Vivement qu'elle sorte cette version pour voir ce qu'elle à dans le ventre
Publié : lun. juin 14, 2004 5:20 pm
par T Rex
Originally posted by amraam@14 Jun 2004, 14:12
une instalation simplifié car moins de patch.....que demande le peuple :D
Amraam.
Votre souhait est notre commande.
Publié : lun. juin 14, 2004 6:13 pm
par amraam
Mon dieux que c'est joliment dit.... :P
Amraam.
Publié : mar. juin 15, 2004 11:27 am
par Cougar FFW04
Hi BenBen and T-Rex,
I would like to ask you a bug related question. With my SP4+SP4.1+BMS2.0+datafixV1.0 Falcon version (waiting for FF3
) I have discovered a bug but I dont know if it is due to BMS or SP4. The bug (I called it the "ghost bataillon bug") is the following : using the GMT radar in SP mode (I didnt yet try with STP) as the bataillon move, it is detected twice : one plot at the right position, and another persistant one (the ghost) close to the initial position of the bataillon... One of my friend has confirmed this bug (so it is not related to video card or so as we have different computer).
I suppose that you are actually testing intensively FF3 with the BMS2.0 exe so if you agree it would be nice if you could do this short test : edit a TE with only one bataillon moving from A to B. Fly an F16 mission and try to detect the bataillon in GMT SP mode. Go arround (let's say 5 min as it should be sufficient for the bataillon to move) and try to detect again the bataillon in GMT SP radar mode. If you dont detect the ghost bataillon then it should be an SP4(+BMS2) bug howerver if you detect the ghost bataillon then it will be obviously a BMS2 bug and as you can immagine this is a very sad bug :(( especially if it can not be corrected in the near future :( :(
I would be very gratefull to you if you could test it with FF3 and let us know.
Anyway thanks a lot for FF3
Publié : mar. juin 15, 2004 3:34 pm
par Alfa-84-
heu Cougar (et d'autres !!!) BenBen et T Rex font l'effort de parler french <_< ce qui est tres sympa .... alors que vous fassiez (certains) l'effort de parler anglais c'est tres tres bien .... mais faut penser aussi a ceux qui pige rien en anglais alors traduisez
thanks
Publié : mar. juin 15, 2004 4:38 pm
par T Rex
Merci Cougar, pour le rapport et pour l'Anglais.
I don't think I'd be able to understand all that in French!
I've posted your report and request in our betatest forum, so hopefully we'll be able to get some response for you soon.
Publié : mar. juin 15, 2004 9:45 pm
par Cougar FFW04
Thanks a lot T Rex :god:
If you like bugs I have a few other to report
:lol: . Let me know
Now I have a question with regard to FF3 : I am the TE builder for my squadron (Phoenix Squadron FFW04
) The native Falcon TE building module is a very powerfull tool allowing to build very exiting scenario with a large choice of units. The only exception is for boats. As far as I know the only way to manage boats is to used Tacedit. Unfortunatly, I guess that there is actually no Tacedit version compatible with the latest BMS exe and no plans to realease a such one.
So I was wondering is there is something that could be done within FF3 to allow TE builder to easily add boats (as for any other units).
Thanks
PS2 Alfa : je te traduit ca online tout de suite